21 gru 2014

Mój pierwszy post ;)

 Witaj komputerowy świecie!

Oto mój pierwszy post. Pierwszy blog. Wszystko nowe :) Na początku chciałabym napisać taki króciutki wstęp, ale najpierw się przedstawię i napiszę o jakiej tematyce będą tutaj pisane posty :)
Otóż blog jest tworzony z myślą o psach. Będę tu zamieszczała życie codzienne mojej Saszy ( rasa: jack russell terrier) będę testowała najróżniejsze produkty oczywiście dla psów. Będzie tu o sztuczkach, psich sportach, DIY, także trochę o fotografii oraz poradniki. Typu: " Jak nauczyć..." , " Dlaczego mój pies..." . Dużo także będę pisała tutaj o żywieniu zdrowiu oraz diecie psa. Takie mini " misz-masz" :)
Przejdźmy do rzeczy: Nazywam się Magda, mam 12 lat tyle o mnie :) Rozpiszę się w zakładce : " o mnie" na którą jeszcze będziecie musieli jeszcze trochę poczekać ;)
Mam Saszę rasy JRT, na którą często mówię " Pani Nataszowa". Ćwiczymy sztuczki, psie sporty i wiele innych rzeczy, ale nie będę wgłębiać, ponieważ wszystko to będzie pisało w zakładkach.

Na razie wiem - blog nie wygląda zbyt ładnie, ale dajcie mi kilka miesięcy, a zmienię grafikę dodam odpowiednie zakładki inne kolory i powinno być dobrze. Na chwilę obecną ten króciutki post, wstęp musi dobiec końca. 
Łapcie zdjęcia jack russell terriera Saszy:




Zdjęcia: Oliwia Romańska photography.
Aparat: Nikon D5000
Do następnego!



11 komentarzy:

  1. Ciekawie sie zaczyna :-) czekam na kolejne :-)
    Moze obs? zacznij i daj znać:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Chyba będziemy tu zaglądać :) Sasza jak zawsze - beauty :*
    powodzenia i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! powodzenia! Bardzo fajnie się zaczyna :)
    może obs? :) zacznij i daj znać :)
    pozdrawiam!

    http://kat-von-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny piesek :) Powodzenia :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, fajny piesek! *-*
    Pozdrawiam :)
    tomekdabrowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń