31 gru 2014

Żegnaj 2014...

... a witaj 2015 :)

Wszystkim osobą życzę do siego roku, a przede wszystkich wspaniałych i przyjemnych chwil z waszymi pupilami ;) Oczywiście, aby każdy trening kończył się sukcesem!

  

2014

Co tu mówić? Zostały już jedynie wspomnienia. Niestety i te gorsze i lepsze. To był bardzo ciężki rok. Ja weszłam do tego " psiego" świata. Taki nasz pierwszy wspólny rok, ponieważ Sasza ma dopiero roczek ;)

Co osiągnęłyśmy?

  • choć nigdzie nie startowałyśmy, nie byłyśmy na żadnym seminarium ani szkoleniu to nauczyłam kilkanaście sztuczek Saszy. Pojechałam trochę szybko z tymi sztuczkami, mój wielki błąd. Zaraz wypiszę część tych sztuczek.
  • Sasza potrafi pokonać wszystkie przeszkody w torze agility w tym slalom.
  • Udało mi się choć raz spuścić ją ze smyczy w lesie... wierzcie mi Sasza ma wielką tendencję do ucieczek :/
Wypiszę teraz bynajmniej część sztuczek, które Sasza załapała:
          - cofanie, chodzenie tyłem ( świadomość zadu)
          - slalom
          - ósemka
          - cross paws ( film)
          - puszczanie bąbelków pod wodą ( film )
          - wybicie z uda/drzewa
          - hop na ręce!
          - turlaj się
          - wstydź się
          - wskakiwanie na plecy
          - a ku ku!
          - jazda na deskorolce
          - tylna łapa w górę
          - martwy!
          - na cudzych nogach ( na brzuchu i na plecach także )

       Wiele, wiele innych!

2015
 Postanowienia
  • kupić wreszcie szarpaki polarowe!
  • zakupić nowy tunel!
  • powtarzać podstawowe komendy: Siad/Waruj/Zostań/Do mnie
  • powtarzać, powtarzać i jeszcze raz powtarzać stare sztuczki i uczyć się nowych ( w tym foot vault)
  • wybrać się do MADzone - dog training center
  • wybrać się na seminarium z Moniką Wojciechowską ;)
  • wybrać się na spacer integracyjny organizowany przez Martę i Olę
  • pojechać na nieoficjalne zawody agility
  • jeździć regularnie do Rybnickiego Klub Agility
  • SPOTYKAĆ SIĘ Z PSIARZAMI !!!



 Na koniec filmik podsumowujący jedynie jesień 2014 ;)






Do następnego!








8 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że wszystkie wasze postanowienia i plany wypalą :)
    Jedno mnie ciekawi, otóż jestem nowa na waszym blogu i oczywiście zostaję !
    "jeździć regularnie do Rybnickiego Klub Agility" jeśli mogę wiedzieć.. jesteście z Rybnika? :D

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O żesz Ty! Czego Pani Nataszowa nie umie? Na zdjęciach dajecie czadu, świetnie to wygląda! Aż się dziwię, że tu przede mną tylko jeden komentarz, przecież tu trzeba gratulować :D Gratulacje w związku z tym i trzymam mocno kciuki za 2015

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochane moje dziewczynki XD
    Szczerze, blog wygląda już zajebiście :P
    Zawsze Wam kibicuję i mam nadzieję, że 2015 rok będzie dla Was lepszy od poprzedniego, chociaż 2014 był bardzoo udany :) Niestety my z Rudim jesteśmy leniee i nie umiemy nawet połowy tego co wy :P ale popracujemy nad tym :D No nic, to powodzenia :)
    PS. Skajpaj mi sie spsół :((( mam jakiegoś wirusa, ale spróbujemy go naprawić ;) Muusimy sb pokadać haha :))
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  4. słodki piesek ♥
    klikniesz u mnie w poście? byłabym wdzięczna :)
    http://czillen.blogspot.com/2015/01/coat.html

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja nie mogę, wreszcie znalazłam Twojego bloga :D. Śliczny wygląd! I słodka Saszunia ♥. Oczywiście obserwuję, żeby nic nie przegapić!

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo ile ona umie sztuczek , mój Toffi umie tylko 3 :( Masz cudnego pieska. Zapraszam na mojego bloga http://podazac--za--psia--lapa.blogspot.com wpadnij , skomentuj i zaobserwuj ! Z góry dziękujemy

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow rzeczywiście tak jak napisałaś na Fejsie - nietypowy blog :D Fajnie, że masz psa, który umie aż tyle sztuczek :D Życzę powodzenia w realizowaniu postanowień :)

    Pozdrawiam, Szyszka z bloga http://szyszunia-life.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa masz pasję :)
    Podziwiam Cię za to wszystko i życze powodzenia w treningach :)

    OdpowiedzUsuń