19 kwi 2016

Wiosennie

Dzięki egzaminom gimnazjalnym miałam teraz trzy dni wolnego od szkoły. Pogoda wcale nie była, aż taka zła, a więc postanowiłam wraz z moją koleżanką porobić co nie co wiosennych zdjęć. Na pierwszy ogień poszła czereśnia mojego dziadka. Długo zastanawiałam się nad tym, jak ująć tak małego psa wraz z jej kwiatami w tle. Nie miałam zbyt dużego wyboru, musiałam wejść wraz z psem, aparatem na dach garażu. Na nim znajdowało się pełno gałęzi czereśni, dzięki czemu zrobiłam wiele ciekawych fotek. Co do wejścia na dach garażu to było dosyć ciężko jeżeli chodzi o mnie, ponieważ ja mam mały lęk wysokości. Sashkę po prostu podał mi mój dziadek nie było z nią większych problemów. Poniżej zdjęcie zrobione przez Kasię, taki backstage z wczorajszej sesji ;)
Pełno ludzi może pomyśleć, że jestem jakaś nienormalna, wchodząc na dach, a to na dodatek z psem. Haha, miny przechodniów były obłędne. Co do dachu, był on strasznie brudny, a ja musiałam się na nim położyć. Chyba domyślacie się jak ja wyglądałam po zejściu na ziemię. No właśnie... zejście na ziemię! To dopiero były cyrki jeżeli chodzi o mnie! Jak zawsze Sasha nie sprawiała problemów, bo dziadek wziął ją tylko na ręce, ale mnie już nie mógł, bo swoje już ważę. Kasia musiała mieć super komedię, bo przez kilka minut próbowałam zejść tyłem, przez co o mały włos prawie spadłabym z tych kilku metrów. W końcu jakoś udało mi się zejść przodem, ale chwila grozy była.

 Poza zdjęciami na dachu poszłyśmy na łąkę porobić fotografie wśród mleczy, ale tym razem zostały one wykonane przez Kasię. Dodatkowo udałyśmy się na piękny ogród moich dziadków, gdzie udało nam się uchwycić Sashę wśród tulipanów, hiacyntów i wśród cudownej magnolii. Myślę, że już wyczerpałam temat, a więc zapraszam serdecznie na kilka wiosennych fotek ;)







11 komentarzy:

  1. Prześliczne zdjęcia! Podziwiam poświęcenie z wspinaniem się na dach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również miałam 3 dni wolnego i też robiłam fotki :D Twoje są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to brawo za pokonanie lęku! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne! *-* Ja kiedyś właziłam z psem NA DRZEWO żeby mieć zdjęcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mimo wszystko zdjęcia wyszły świetnie :D!

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 zdjęcie od końca jest bardzo fajne! :)
    Pozdrawiamy, Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia, są świetne ! :D

    lakispaniel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń