2 maj 2016

Sprzedam!

Kilka tygodni temu zamówiłam szelki z Hurtty (Y). Niestety była to decyzja dość spontaniczna - nieprzemyślana. Źle zmierzyłam Sashkę (jej obwód klatki piersiowej wynosił 47 centymetrów, a nie 37). Po zamówieniu dopiero zorientowałam się jakie są jej rzeczywiste wymiary, więc niestety nie dało się z tym nic już zrobić. Nie było rozczarowania jak przyszła paczka dobrze wiedziałam, że będą te szelki za małe. Kolor szelek to cherry i  są one rozmiaru do 45 centymetrów w klatce piersiowej. Myślę, że będą dobre na psy typu maltańczyk, czy york. Szelki te były jedynie raz przymierzane na mojej Sashy, zatem są nowe, z metkami. Cena to 90 zł + koszt wysyłki (na ProDogu szelki w tym rozmiarze kosztują 130 zł). Poza szelkami mam na sprzedaż również praktycznie kilka razy używaną obrożę DogStyle o szerokości 2,5 centymetra, a w obwodzie ma ona do 35 cm. Obroża jest na zatrzask z drobną regulacją. Cena tej obroży to 25 zł + koszt wysyłki. Poniżej kilka zdjęć produktów. Serdecznie zapraszamy do kupna, rzeczy są praktycznie nowe :D


2 komentarze: